МоваЯзык
Головна Блоги
img
Богомаз Ірина

Мікоз стоп (кандидоз)

Мені поставили діагноз "Мікоз стоп(кандидоз)". Призначили лікування - нізорал крем 2 рази на день, ентеросгель, ітракон капсули 2 рази на день протягом 7 днів. Спочатку спостерігалось покращення, але в процесі лікування ситуація погіршилася. Знову з'явився зуд на ногах, почервоніння, лущення шкіри. І коли змащую нізоралом, ніби виступає роса (мокне), внаслідок чого запалення, біль, припухлість. І на тілі з'явився висип (як алергічна реакція). Допоможіть, будь-ласка, порадою. Може, змінити крем? Я просто у відчаї...

ответы врачей

Добрый вечер Возможно у Вас индивидуальная реакция на кетоконазол или пропиленгликоль Они входят в состав низорала Попробуйте любую другую мазь или линимент Главное что бы в составе не было этих ингредиентов Посмотрите если еще не сняли с производства линемент Гризеофульвина

Матеріали по темі

Блоги медицини