МоваЯзык

/ Гастроентерологія

Не можна з антибіотиками: з'ясували шкідливість популярних таблеток

Пробіотики викликають серйозні розлади кишечника, якщо їх застосовувати разом із антибіотиками.

Це з'ясували у ході досліджень вчені, повідомляє The Guardian. Відзначається, що нерідко лікарі рекомендують пацієнтам поєднувати антибіотики з пробіотиками, наражаючи їхнє здоров'я на небезпеку.

При цьому було встановлено, що споживання пробіотиків перешкоджає відновленню мікробіоми кишечника після курсу антибіотиків.

Згубні наслідки такої непередбачливості затягувалися на 6 місяців. При цьому мікробіоми людей, які не поєднували препарати, навпаки, нормалізувалися протягом декількох днів.

Як повідомляв OBOZREVATEL, учені з'ясували, що люди, які приймають вітаміни без консультації із лікарем, до того ж — в "ударних" дозах, тільки шкодять собі. Ці пігулки здатні викликати навіть летальний результат у окремих випадках.

Ти ще не читаєш наш Telegram? А даремно! Підписуйся

0
Коментарі
3
0
Смішно
4
Цікаво
1
Сумно
5
Треш

Блоги медицини