855

Сьогодні розповідь про наших мандрівників об'єднає два дні, бо через не дуже хороші погодні умови, 6-й день вони вирішили зробити вихідним і просто гуляли по м. Острог. А оскільки там є на що подивитись, то і я не упущу цей момент, щоб розповісти вам. А от 7-й день був насичений - велосипедисти побували одразу в трьох областях нашої країни і подолали 85 км. Читайте.

Отже, день 6. Коротка характеристика дня: б'ємо байдики - спали, їли, гуляли.

Зранку Тарас будить Ярослава, на що він відповідає: "Я не хочу їсти, я вчора їв".

Після смачного і ситного сніданку, який плавно перейшов у обід, ми відвідали музей книги. Він розміщений в одній з башт фортеці. Також в музеї були тимчасові виставки великодніх яєць та "Жінка в історії".

Видео дня

Потім прогулялися до Острозького замку і відвідали й там музей.

День 7. Цікавий, насичений день після відпочинку

Рушили ми до м. Кременець. Зранку гарно світило сонечко, але потім воно зникло і було навіть трохи холодно.

Дорогою заїхали до чоловічого монастиря у с. Межиріч.

Україна - дітям: щоденник велоподорожі з Обухова до Львова. День 6-7

А потім, потім почалася дорога: зразу відчуувається, що ми на Західній Україні. Підйомів набагато більше, ніж спусків, і, до того ж, вони крутіші. Трохи збилися з маршруту, але то до добра, бо дорога виявилася абсолютно не завантаженою та практично без ям і коротша відстань.

Ціле стадо коників, які паслися не прив'язані. с. Новостав

На обід зупинялися у м. Шумськ. Там була трохи дивна реакція у людей, але про те, як нас зустрічають у різних населених пунктах, певно, треба писати окремий пост.

Костел у м. Шумськ

На ночліг ми зупинилися у м. Кременець. Завітали на г. Бона, де є залишки фортеці. Там був дуже гарний захід Сонця.

А ще дітвора весь питає: коли ми вже будемо по лісу їхати? Ми у відповідь тільки сміємося і переглядаємося, згадуючи піски.

Про день вишиванки ми теж не забули. Хоч її я не одягла, але моя кофтинка з орнаментом. І ввечері ми замовили млинці "Вишиванка" - було смачно.

Україна - дітям: щоденник велоподорожі з Обухова до Львова. День 6-7

Дітей сьогодні було дуже важко вкласти. Вони були під враженням від Замкової гори. Так високо вони ще не були.

Ну що ж, ми поїхали далі. Чекайте продовження розповіді про подорож. А поки можна перечитати про попередні дні: день 1, день 2, день 3, день 4, день 5.

disclaimer_icon

Материалы на этом сайте рекомендованы для общего информационного использования и не предназначены для установления диагноза или самостоятельного лечения. Медицинские эксперты MedOboz гарантируют, что весь контент, который мы размещаем, публикуется и соответствует самым высоким медицинским стандартам. Наша цель – максимально качественно информировать читателей о симптомах, причинах и методах диагностики заболеваний. Призываем не заниматься самолечением, а для диагностики заболеваний и определения методов их лечения советуем обращаться к врачам.